- Blev medlem
- 19 Januari 2020
- Meddelanden
- 100
- Mottagna reaktioner
- 17
- Poäng
- 72
Jag har kontaktat Skrill på twitter förra veckan och fick detta svar:Hej!
Tack för ditt tålamod. Vi är i kontakt med Skrill och Neteller och fortfarande utreder detta. Vi beklagar att vi inte ännu har en uppdatering för dig men vi återkommer så fort vi vet mer om problemet.
Vänliga hälsningar,
Boku kundsupport
Fick detta svar ifrån Boku, får hoppas dom kan ändra på det, men troligtvis lär det inte gå, och verkar inte finnas någon annanstans för oss att använda oss utav Boku...
"Hello! We are sorry, but unfortunately we no longer support Boku deposits for Sweden. Please consider using an alternative deposit method from the ones available on your 'Deposit' tab. ^AS"
En annan på twitter som ställde samma fråga fick svaret att det var ett exekutivt beslut från "financial board" att ta bort dem. Låter oseriöst om Boku nu då inte känner till detta...
Senast ändrad: